Grąžinimas

Grąžinimo sąlygos KVEPALŲ:

  • Pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. 697 „Dėl Mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ (aktyvi nuoroda <2021-01-14> https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/3e3f6a70164711e4aa9bb36470fb9e6e) 17.2 punktą parfumerija, kosmetikos ir tualetiniai preparatai (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 3303–3307) yra negrąžinamos prekės. Prekės grąžinamos tik tuo atveju jeigu yra gamintojo brokas.

Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • Jums pageidaujant nekokybiškas prekes pakeisime arba grąžinsime už jas pinigus per 14 darbo dienų.

Šios grąžinimo taisyklės galioja tik perkant internetu. Kitu atveju reikia kreiptis į tą parduotuvę, kurioje įsigijote norimą grąžinti prekę.

Elektroninėje parduotuvėje sinjoritashop.lt įsigytas prekes grąžinti galima:

1) Norimą grąžinti prekę atneškite į fizinę parduotuvę, kartu turėkite PVM sąskaitą faktūrą bei užpildytą grąžinimo formą kurioje nurodomi: užsakymo numeris, pagal kurį buvo įsigytą prekė, banko sąskaita, į kurią bus grąžinti pinigai. Fizinėje parduotuvėje pinigai jums nebus grąžinti grynaisiais. Jums reikės palikti prekę ir užpildytą grąžinimo formą parduotuvėje, o pinigai bus pervesti į jūsų banko sąskaitą per 14 darbo dienų.

Atsispausdinkite GRĄŽINIMO FORMĄ

2) Grąžinimas per paštomatą. Norėdami grąžinti prekę per paštomatą, turėsite susisiekti su klientų aptarnavimo vadybininku el. paštu info@sinjoritashop.lt arba telefonu +370 (689) 65 842, kad paaiškintumėte grąžinimo priežastį, informaciją apie originalų užsakymą ir tai, ar norite susigrąžinti pinigus, ar keisti pačią prekę. Grąžindami prekes per paštomatą, turėsite užpildyti grąžinimo formą, taip pat bankinio pavedimo kopija apie sumokėta prekę, ir įdėti kartu su grąžinama preke. Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje, tos pačios komplektacijos . Grąžinamos prekės turi būti saugiai supakuotos, kad siuntimo metu nebūtų pažeistos. Prekes grąžinti būtina „SIUNTĖJO“ adresu, kuris buvo nurodytas ant gautos siuntos. Grąžinimo išlaidas apmokate savo lėšomis. Kai gausime ir patikrinsime grąžinamą prekę, atsiųsime jums el. laišką, kuriame pranešime, kad gavome jūsų grąžintą prekę ir ar jūsų grąžinimo ar keitimo prašymas buvo patvirtintas.

Grąžinant prekę kitu būdu nei yra nurodyta mūsų prekių grąžinimo sąlygose grąžinimas nebus priimtas.

Kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 dienų, jei:

– grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje;
– prekė negali būti dėvėta ar kitaip naudota, ji turi būti nesugadinta;
– prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos ir nepraradusi savo vertės (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt.);
– grąžinant prekę pateikiamas jos įsigijimo dokumentas – PVM sąskaita faktūra,arba bankinio pavedimo kopija.

Prekės grąžinimas įsigijus netinkamos kokybės prekę atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.
Įsipareigojame grąžinti sumokėtus pinigus arba pakeisti prekę nauja, jei netinkama prekės kokybė atsirado dėl gamintojo kaltės.

Mes savo ruoštu prieš priimdami sprendimą dėl pinigų grąžinimo įvertinsime prekę, ar tai buvo gamyklinis brokas, ar tiesiog natūralus nusidėvėjimas. Tai gali būti atliekama tiek mūsų įmonės ekspertų, tiek ir nepriklausomų ekspertų.

Pinigų grąžinimas:

Jei prekė grąžinama į parduotuvę, pinigai pervedami į jūsų nurodytą banko sąskaitą per 14 darbo dienų.

Jei Jūsų grąžinamos prekės pristatomos per paštomatą, mūsų darbuotojai per 14 darbo dienų įvertina ar buvo laikomasis aukščiau išdėstytų sąlygų ir pinigai pervedami į nurodytą banko sąskaitą. Jei grąžinimo sąlygos bus pažeistos, pinigai nebus grąžinami.

Jei gautas ne tas produktas, kurį klientas užsakė, prašome iškarto informuoti elektroniniu paštu – info@sinjoritashop.lt. Įsipareigojame kuo greičiau pakeisti tokią prekę į tinkamą ir apmokėti visas siuntimo išlaidas arba, klientui reikalaujant, grąžinti pinigus per 14 darbo dienų.

Pinigai už pristatymą nėra grąžinami.

Apatinio trikotažo grąžinimas:

Apatinis trikotažas priklauso negražintinų prekių kategorijai. Atkreiptinas dėmesys, kad pagal LR “Daiktų grąžinimo ir keitimo taisykles“ ( Nr. 34-1637, Valstybės žinios, 2012-03-22) negrąžinamomis (nekeičiamomis) prekėmis laikomos tokios įsigytos kokybiškos prekės kaip: apatiniai drabužiai, pėdkelnės, kojinės, puskojinės, naktiniai marškiniai, pižamos, liemenėlės, korsetai ir kiti panašūs dirbiniai.

Avalynės grąžinimas:

Garantija netaikoma jei prekė buvo pažeista mechaniškai.

Taip pat jei avalynė buvo nešiota ne pagal sezoną.

Taip pat jei avalynė nutrynė kojas,(nes prekės yra masinės gamybos, ir yra nepritaikytos konkrečiai pėdai).

Avalynės apdailos detalėms – akmenėliams, sagtelėms, vidpadžiams, raišteliams, pakaloms.

Jei prekės pirktos fizinėje parduotuvėje, dėl visų klausimų pirkėjai turėtų kreiptis į fizinę parduotuvę, kurioje įsigijo prekės.

Nemokamas atsiėmimas:

Nemokamai prekes galite atsiimti, fizineje “Sinjoritos” parduotuveje adresu:

Laukininkų g. 19, Klaipėda (PC „Vyturys“), I aukštas,
(priešais iki „Bitutės“ kasas).

Parduotuvės darbo laikas:

I-V: 11:00 – 18:00 val. (pietų pertrauka nuo 12.00 iki 13.00 val.).

VI: 11:00 – 14:00 val.

VII: nedirbame.

Scroll To Top
Close
Close
Close

Mano krepšelis

Prekių krepšelis tuščias!

Tęsti apsipirkimą